Söndag 10 - dag 7

Hejsan!

Idag var sista dagen i skolan för den här helgen. Idag hade vi prov på att göra en perfekt mun. Det gick faktiskt ganska bra. Skönt att ha det bortgjort i alla fall. Jag är helt slut på efter den här helgen. Det har verkligen varit intensivt. Vi har lärt oss sätta fast lösfransar, göra bryn och eyeliner. Vi har även fått göra en brudmakeup, och jag tycker att det gick bra och jag känner mig ganska nöjd över resultatet.

Nu ska jag strax sätta mig framför tvn och ha en lugn stund. Kan behövas. Imorgon är det jobb från klockan 08.00 som gäller. Jag hade gärna varit ledig och sovit ut, men pengarna lockar också.

Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0