Skola - dag 8

Idag hade vi hår på schemat. En riktigt rolig dag! Vi började med lite genomgång av vad man kan använda sig av osv. Sen fick vi lära oss att sätta in löshår. Locka, locka med plattång, krusa och använda en vågtång. När allt sånt var klart var det dax för uppsättningar. Vi fick lära oss lite olika enkla uppsättningar som kan vara bra att kunna om man ska göra en fotografering.

Jag känner att jag lärt mig massvis idag, och den kunskapen ska jag ha med mig genom hela mitt liv. Det var verkligen en rolig dag. Nu får jag ännu fler idéer till mitt uppdrag som jag ska utföra kring jul. Nu måste jag köpa på mig kam, hårnålar, accessoarer och några produkter som kan vara bra för att inte slita på håret alltför mycket.
Snart ska jag äta middag. Det blir kött, potatis och svampsås. Gott! Sen runt sjutiden så är det dax att heja på Modo igen, får hoppas att det går bättre för dom ikväll än sist dom spelade.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag trivs väldigt bra här! :) Men jag saknar er där hemma, saknar våran resa till turkiet, våra partykvällar, förresten alla våra dagar! När jag kommer hem måste du och jag åka utomlands igen, det är ett måste! Nej, jag ska inte åka med Emma. Det blir den andra svenska tjejen som åkte samtidigt som mig till USA. Så det blir väldigt spännande :) Vad roligt du verkar ha det på utbildningen, blir lite avundsjuk vettu :) Saknar dig i massor! <3

2010-10-29 @ 04:53:32
URL: http://liscious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0