Onsdag 6 oktober

Hej!

Just nu har jag så lite att skriva om. Det händer ju ingenting på dagarna när man är hemma för att lindra sin förkylning.

Fick ett samtal av mamma om att hon ska komma upp i eftermiddag för att hälsa på, men jag lyckades övertala henne om att sova över istället. Så kvällen kommer jag tillbringa med mamma, vi kommer troligtvis sitta framför tvn. Hoppas bara det är något bra program ikväll.

Snart är det skola igen, då kommer jag ha mer att skriva om. Den här helgen ska vi gå igenom: bryn, eyeliner, mun, lösfransar (olika modeller), bröllopsmakeup och glamourmakeup. Det står även "uppdrag: bröllop" jag undrar vad det kan vara. Blir kul att se vad som ska göras då. Vi har inte ens fått en liten ledtråd på vad det kan vara. Men läraren sa att det skulle bli kul i alla fall. Och att vi INTE ska sminka någon som ska gifta sig, tack och lov! Jag känner mig inte riktigt redo för att sminka för så stora tillställningar ännu.

Men ni ska få veta mer utförligt hur dessa dagar kommer att se ut. Ser i alla fall fram emot bryn och lösfransar!

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja jag tycker att det var väldigt gulligt av dom, blev väldigt rörd! Men dom sa att jag fick sätta in egna bilder om jag ville, så det kan säkert hända att jag gör! Jag trivs väldigt bra här, familjen är underbar. Men ibland önskar man bara att tiden kunde gå lite snabbare, har ju trots allt 49 veckor kvar här :) Miss you soo much! <3

2010-10-07 @ 04:03:02
URL: http://liscious.blogg.se/
Postat av: Elin Nilsson

Åå vad roligt!! Jag gick den utbildningen i fjol och längtar tillbaka. Så galet roligt!! Hälsa Elin och Jessica :D

2010-10-07 @ 16:51:49
URL: http://elinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0