Onsdag 20 oktober

Hej på er!

Idag har jag jobbat. Det jobbigast är ju att kliva upp, sen går resten av dagen bra.

Det blir en lugn kväll som vanligt. En kompis som bor i Jönköping är uppe i Övik i helgen och vill att jag ska åka till Övik för att ha en trevlig kväll ihop med henne och Sara. Men jag känner att det blivit för mycket bussresande fram och tillbaka mellan Övik och Umeå på slutet. Så jag tackade nej, tråkigt nog. Men jag känner verkligen inte för att sätta mig på en buss i 1½ timme idag. Och tråkigt nog så kan dom inte komma upp till mig imorgon eller på fredag för dom har båda två massa plugg att göra klart. Så vi får se till att ordna en träff en annan gång istället. Jag hoppas dom får en trevlig kväll även fast jag inte kan vara med.

Snart kommer Jonas hem och då ska vi laga mat, jag vet inte riktigt vad det blir, men det är inte helt omöjligt att det blir potatis och fiskbullar i hummersås. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0