Lördag 9 oktober - dag 6

Hej på er!

Jag är helt slut efter två dagar på skolan, men jag har fortfarande en dag kvar.

Idag har vi fått träna på eyeliner och på lösögonfransar. Båda grejerna var lite svåra, men så småning om ska jag väl lyckas med det också.

Uppdrag bröllop innebär att vi ikväll ska drömma oss bort till vårat drömbröllop, imorgon ska vi berätta för en klasskompis hur vi tänkt och den personen ska sminka utifrån våran beskrivning. Jag tycker det låter som en kul grej, då får man igång tanke verksamheten lite också.

Vi fick även ett uppdrag som ska göras någon gång innan vi slutar skolan. Och det uppdraget låter så himla kul! Jag har redan några idéer som jag ska utveckla och sedan ska det fotas och eventuellt publiceras. Jag längtar tills jag får se resultatet. Tyvärr vill jag inte berätta för mycket, för jag vet inte hur mycket eller lite jag kan säga egentligen.

Nu ropar sängen. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0