Lördag 16 oktober

Hej på er!

Palten igår var det inget större fel på. Ganska gott faktiskt!

Igår blev det utgång, ganska impulsivt om jag får säga det. Sara ringde vid halv 8 och undrade om jag ville hänga med ut. Självklart ville jag det och vid kvart i nio var jag på plats hos henne. Vi hade en rolig kväll på Harrys, men tyvärr blev det lite strul senare under kvällen, men det vill jag integå in på. 

Mina skor som jag köpte för en vecka sen har jag fått byta en gång redan och jag måste byta dom igen. Första gången var det fel på ett spänne och den här gången på dragkedjan. Jag som ville använda dom igår, och idag!

Aja, nu ska vi åka till Jonas farmor och farfar, sen till Mellansel till Jonas kusin som nyligen fått barn. Det blir säkert en mycket trevlig dag, som kommer avslutas med live hockey. 

Ha en bra dag!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0