Fredag 8 oktober - dag 5

Japp, då var första dagen på den här helgen över. Hur roligt som helst. Vi har lärt oss sätta trebensfransar. Det var lite pilligt, men någon enstaka fick man på rätt plats. Vi fick även göra två hela makeuper, och munnarna blir bara bättre och bättre! Vi har ju prov på mun på söndag, så det känns bra att jag gör framsteg.

Snart är det lax och potatis som ska in genom munnen och ner i magen, jag svälter snart så det ska bli väldigt gott. Sen vid 20.30 ska jag och Jonas iväg på bio, vi ska se The other guys. Jag hoppas den är bra för jag har inte varit med och valt, så jag litar på Jonas som säger att den verkar bra.

Nu ropar magen på maten. Eller tvärtom? Spela roll, nu ska jag äta. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja verkligen, jag tycker att dom är fantastiska! Jag ska försöka att ta lite bilder, idag hade varit en perfekt dag då det är så himla fint ute. Men jag får ta det kanske imorgon om det är bra väder. Men husen här omkring är verkligen hur fina som helst. Självklart finns det ju dom som är mindre fina också. Åh vad bra, jag vill ha alla bilderna :) Hoppas jag kan få dom i helgen! <3

2010-10-09 @ 04:11:26
URL: http://liscious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0