Fredag 29 oktober - dag 9

Hej!

Dagen på skolan har innehållit massvis. Vi har gjort föråldring, så vi sett ut som gamla gummor. Ansiktsmålning, jag blev en zebra. Vi har även hunnit med fanasy, vi fick ett ord och utifrån det skulle vi komma på en sminkning. Jag fick ordet mönster, så jag målade locken i leopardmönster och läpparna randiga.

Kvällen tillbringar jag i min ensamhet. Jonas är på grabbkväll, så jag får roa mig med att titta på missade tvprogram på datorn. Men det är inte så dumt det heller. Imorgon ska vi måla sår och sånt, för det är 10 kunder som ska komma för att bli fixade inför en halloweenfest. Det ska bli spännande att lära sig att göra sår och sånt.

Ni som läser får ha en trevlig kväll. Imorgon efter skolan får ni naturligtvis lite mer information om vad som hände i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0