Fredag 22 oktober

Tjabba!

Idag har det inte hänt så mycket. Har ringt till specsavers för att boka en tid för synundersökning, men dom vägrar svara, så jag bokade tid över internet och sitter och väntar på en bekräftelse. Jag har även städat lägenheten lite. Så nu har vi en ren och fin lägenhet inför helgen. Mycket mer än så kommer nog inte hända idag. Ska hoppa in i duschen, sen är det nästan dax för att laga mat. Det blir flygande jakob idag. Så himla gott!

Imorgon är det jobb som gäller för min del. Jag börjar klockan 8.00, så jag hoppas jag slutar runt tolv-ett tiden, så man har i stort sett hela dagen kvar att hitta på något att göra.

Nu väntar en varm dusch. Ha en bra dag och kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0