Fredag 1 oktober

Hej på er!

Igår var jag ledig, det enda jag gjorde var att sitta framför datorn. Sen vid 16.15 skulle jag ta tåget till Övik, men det var såklart inställt så det blev buss istället. Hem och lämna alla grejer sen var det hockey som gällde. Jag tycker att det var en riktigt bra match, synd bara att Timrå lyckades göra mål när det var 40 sekunder kvar så det blev 3-3. I förlängningen blev det oavgjot och i straffarna förlorade Modo med 1-0. Det var på håret att Modo skulle vinna.

Idag har jag jobbat, 9-15.00. Ska snart äta middag sen ska jag på bio med mamma och min moster. Jag vet inte riktigt vad vi ska se, men det blir nog trevligt ändå.

Imorgon är det jobb och utgång med Sara som gäller. Ska bli spännande att se vad jag kan hitta på med alla mina sminkproduket.

Jaja, vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0