Tisdag 23 november

Hej på er!

Idag har jag jobbat. Det har gått bra som vanligt. Efter jobbet gick jag till guldfynd för att köpa en dop-present, fick vänta i 30 minuter innan det var min tur. Jag var lagom less när det väl var min tur. Så jag valde snabbt för att sen få åka hem. Hämtade även ut ett paket från ellos som jag väntat på i flera månader. Äntligen! Och plagget som låg i paketet kommer säkert bli en av favoriterna i vinter. En stickad lång tröja, som man kan använda som tunika. Kommer bli perfekt.

Snart kommer Jonas hem. Då ska vi äta middag, sen ska jag ringa till Jula och kolla om dom fått in en maskin som skär skinka. Pappa har beställt en sån av mig, och igår när jag skulle köpa den var den slut. Men dom trodde den skulla komma idag. Men det är lika bra att man ringer dit innan man åker iväg. För rätt vad det är så har någon köpt alla maskinerna.

Sen ska jag även ringa ett annat samtal för att bestämma en träff med en person som har något som jag och Jonas vill ha. Får se om det blir ett besök ikväll eller om det blir senare i veckan.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0