Snöstorm

Det har snöat hur mycket som helst idag. Jag som trodde att det skulle hinna töa bort, men det snöar bara mer och mer. Jag vet inte hur mycket snö vi fått, minst 15 cm i alla fall.

Det gick bra hos optikern idag i alla fall. Inget hade ändrats. Jag tycker att jag ser sämre med linser på höger öga, men vi kom fram till att det inte går att göra något åt för det beror troligtvis på mitt brytningsfel, så det får jag väl leva med då, tills jag känner att jag har lust och råd med en ögon operation.

Kvällen kommer spenderas framför tvn som vanligt. Roligare än så har jag inte här i Umeå. Imorgon blir det en tidig morgon. Ska med bussen som går 7.12 för att vara på skolan innan 08.00. Får se när min dag slutar, men den blir nog ganska lång.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0