Onsdag 3 november

Hej på er!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. kanske plocka undan lite här och där för att få en trevligare lägenhet. Jag vill egentligen göra om en massa, flytta om grejer osv. Men jag vet inte hur. Längtar tills vi ska till Ikea så vi får köpa lite nya grejer. Vi ska kolla om vi hittar ett nytt skrivbord, soffbord, tvbänk, hyllor och en massa småsaker. Vill göra om och göra mysigare, men det är svårt när man inte har råd med så mycket, och när man inte vet hur man ska göra får att få det så mysigt som möjligt. 

I eftermiddag vid 16-tiden så kommer min syster Elin och hennes pojkvän Robin hit från Övik. Dom stannar här över natten. Ska bli trevligt med lite besök!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0