Middag och bowling

Godkväll! 

Till middag blev det grillbuffé som var väldigt god. Massor av kött, sallad och två sorters potatis. Jag tror att jag åt mer än vad jag egentligen orkar. Efter middagen var det dax för bowling. Vi var fem personer som spelade på två banor. Det var roligt att man inte behövde vänta så länge på sin tur. Första omgången gick bra på båda banorna, men det blev ingen vinst för mig ikväll. Men det är inte så ovanligt att jag inte vinner. 

Imorgon är det julklappsjakt som står på schemat. Det blir en sväng på stan och sen vill Sune och Eva åka en sväng till Ersbodas handelsområde samt till Media mark och K-rauta eller vad det nu heter. 

Nu ska jag fortsätta vara social med våra gäster. Så ni får ha en fortsatt trevlig kväll och en trevlig morgondag, för jag tror inte jag har så mycket tid till bloggning förän på kvällen.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0