Måndag 15 november

Hej!

Idag var jag tvungen att kliva upp 07.00 på grund av att målaren skulle komma hit. Jag ville så gärna ligga kvar och sova, men jag kände mig tvungen att kliva upp direkt. Tur var väl det, för 07.10 ringde han på dörren. Han spacklade till ungefär 08.00 innan han åkte iväg medan spacklet torkade. Han kom tillbaka runt 09.30 för att säga att tapeterna inte kommit än. Men strax innan 10.00 var han tillbaka och nu står han i hallen och gör sitt jobb. Det lilla han fått upp ser bra ut! Det kommer bli skitbra när han är klar! Jag hoppas vi får tillbaka Jonas kamera snart så jag kan knäppa kort, tyvärr tror jag inte att jag har någon bild på hur hallen såg ut innan han började. Men ni kommer få nöja er med att se hur det ser ut när det är klart. Nu sitter jag och hoppas på att vi ska få byta golvmattorna snart. Vi har valt matta och allt, men inte hört något om när det ska göras. Hoppas det är snart i alla fall.

Jag fördriver tiden med att skriva på mitt arbeta om 30-talet. Jag är så besviken på att det inte finns någon bra information om vad som hände under 30-talet. Det finns mycket om mode men inget om vad som hände. Jag hoppas att det inte gör något. För jag kan inte skriva om så mycket mer än vad jag hittar. Ska fortsätta nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0