Lördag 6 november

Hej på er!

Hoppas ni haft en bra lördag. Själv så har jag varit ute och åkt runt här i Umeå hela dagen. Vi började med att åka till Media markt vid 11. Jonas hittade en datormus, datorväska och en musmatta, själv så gick jag bara runt och kikade på lite allt möjligt. Jag är sugen på en ny kamera, kanske är något jag borde önska mig i julklapp. Den ska ta väldigt bra bilder på nära håll men även på långt avstånd. Så den som känner sig manad får gärna köpa  en kamera till mig i julklapp. Efter 1½ timme på media mark åkte vi vidare till Ersbodas handelsområde. Vi var in på biltema en sväng och tittade, sen skjutsade vi Sune till Jula medan jag, Jonas och Eva åkte till Kappahl. När kappahl och jula var avklarade gick vi in på coop för att handla lite grejer till middagen och även lite slisk till kvällens hockey match. Så om en timme sitter vi i Tobias lägenhet och hejar på Modo.

Ha en fortsatt trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0