Glad och nöjd

Hej igen!

Håret blev jättebra! Det är mörkbrunt med en svag nyans av mörklila. I luggen är det slingor i rött och blåsvart. Har jag luggen som jag brukar är det röda inte lika synligt som om jag har luggen åt "fel" håll. Så det är kul att jag kan välja hur jag vill att det röda ska synas. Jag är jättenöjd med resultatet.

Fick även en förfrågan av min lärare om jag vill ställa upp på ett "jobb" på torsdag. Tackade naturligvis ja. Det är kul att få lite olika erbjudanden så man har möjlighet att träna och visa upp sig.

Nu är det hockey som gäller. Heja Modo!

Kommentarer
Postat av: Erika

Får man se någon bild eller?? :)

2010-11-03 @ 18:26:10
URL: http://zomboni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0