Fredag 5 november

Hej mina vänner!

Idag kommer Jonas föräldrar upp och stannar över helgen. Ikväll är det middag och bowling som står på schemat. Det blir jag, Jonas, Sune, Eva och Jonas bror Tobias. Det kommer bli en trevlig kväll och god mat. Mer än så har jag inte planerat idag.

Imorgon blir det troligtvis en sväng på stan för att kolla om man hittar några julklappar. Jag har en liten idé om vad jag ska köpa till min kära syster, men vad jag ska köpa till alla andra har jag ingen aning om. Jag får förhoppningsvis lite idéer imorgon.

Gårdagens match gick ju bra, Modo vann med 4-1. Det var på tiden skulle jag vilja säga!

Saknar mina vänner i Övik och min vän i Usa!

Kommentarer
Postat av: Lisa

And I miss you to my friend! I hope you will come and visit me :) <3

2010-11-06 @ 03:50:00
URL: http://liscious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0