Fredag 26 november

Hejsan!

Idag har jag jobbat, igen. Så jag hinner inte göra så mycket mer på dagarna när jag jobbar. Fast jag gör ju inte så mycket om jag är hemma heller. Men efter jobbet tog jag och Jonas tåget ner till Övik, för bilen fick en smäll när Jonas skulle hem från jobbet. Men sånt händer, speciellt nu på vintern när det är halt på vägarna.

Ikväll är Jonas på inflyttningsfest, så jag är hemma hos mamma och gör ingenting speciellt. Ska kanske se en film med syrran och hennes pojkvän senare. Och imorgon ska vi bara tunnbröd med Jonas föräldrar, det blir både trevligt och gott! Perfekt med hembakat tunnbröd runt jul.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0