Fredag 19 november - dag 10

Hej på er!

Kundpasset gick bra igår. Jag lyckades sälja 3 produkter till min kund, så det var lyckat!

Idag har det varit skola hela dagen. Vi har hållit på med redovisningar om årtal hela dagen, och samtidigt fått gjort sminkningar till några av årtalen. Riktigt roligt! Men nu är jag helt slut på. Det är så tråkigt att vi inte fått tillbaka våran kamera än. Skulle vara kul att fota sminkningar som man gjort.
Morgondagen fortsätter med redovisningar och sminkningar. Imorgon får jag även sova en timme längre tack vare att det är helg och jag får ta bilen. Nu ska jag och Jonas se om vi hittar någon av alla filmer vi har som vi kan tänka oss att se. Jag har lust att se en komedi, för att få slappna av en stund med lite skratt på köpet. Till filmen blir det glass med varm hallonsås och kanske en pepparkaka eller två.

Ha en trevlig kväll allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0