Torsdag 9 december

Idag har det varit skola. Vi har hållit på med hår hela dagen. Det vi fick lära oss var att fästa slingor med vax. Det gick ganska bra när man kom på knepet, och roligt var det också, men samtidigt ganska svårt för att få en bra balans. Men jag har lärt mig något bra i alla fall. När dagen på skolan var över åkte jag och två klasskompisar hem till mig för en lugn stund. Vi åt spaghetti och köttfärssås innan vi åkte vidare till Hörnefors för en spakväll. Vi fick plocka bryn och lära oss en ansiktsbehandling. Riktigt skönt var det. Dom tre andra tjejerna vaxade mina ben, och fasen vad ont det gjorde! Men nu är benen lena som bara den. Nu tror jag att det är dax för mig att sova. Jag är riktigt trött och imorgon väntar ännu en dag på skolan. Morgondagen består av tv/film, det blir spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0