Torsdag 23 december

Oj, nu är det inte många timmar kvar till julafton. Jag är fortfarande som ett barn dagen innan julafton, och även hela julaftonsdagen. Jag går bara och väntar på att få öppna paketen man får. Det är alltid lika spännande att se vad man får av sin familj och vänner. Julen kommer alltid vara speciell för mig, det är ju då man träffar sina när och kära, man delar glädje hela dagen och man har det så mysigt tillsammans.

Idag packar jag min väska, det är faktiskt svårare än vad man kan tro. Jag ska ju trots allt vara i Övik i 10 dagar, så man måste ju ha med sig en hög med kläder så man vet att man kan välja på något. Måste även packa lite extra grejer eftersom det är tänkt att jag ska ha en fotografering med hästar någon dag mellan jul och nyår. Så jag måste tänka ett steg längre och inte glömma någonting här i Umeå, får då blir jag utan det!

Julklapparna och julgodiset får jag inte heller glömma, det är viktiga grejer det! Julklapparna är ju viktigast, jag vill ju inte att någon ska bli utan på självaste julafton.

Nu ska jag fortsätta med mitt pyssel, godiset ska packas i burkar och jag måste gå igenom hela lägenheten för att veta att jag inte glömmer något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0