Torsdag 2 december

Dagens datum innebär pappas födelsedag. Grattis pappa! Så på söndag ska vi till Husum och fira. Jag hoppas på god mat och en god tårta, eller något annat smaskigt.

Idag har jag jobbat. Det har gått bra men ganska segt idag. Det var lite extra grejer som skull göras, därför tog det lite längre tid än vad det brukar göra. Det är sagt att man ska göra 3 rum i timmen, jag kan lova er att det är inte så lätt. Ibland stressar man igenom rummen för att man har vaknat på fel sida och är seg i hela kroppen. Men oftast brukar det gå ganska bra tycker jag.
Jag fick ett sms av Jonas idag, där han skrev att han gärna ger mig ryggmassage ikväll igen. Och det kan man ju inte tacka nej till. Troligtvis blir det en promenad idag också, och hockey såklart. Ikväll borde dom vinna, men man vet ju aldrig med Modo nu för tiden.

Imorgon är det jobb som gäller, sen drar vi oss ner till Övik. Vi tänkte käka en bit mat på matcompaniet, så fruktansvärt god mat det är där! Så vi passar på att göra det imorgon när vi ändå inte har så mycket andra planer. På lördag morgon ska vi hämta en kompis till Jonas, sen ska vi hämta släpvagnen, för när det är gjort är det äntligen dax att åka några mil söderut mot Ikea i Sundsvall. Vi har några grejer som vi bestämt att vi ska köpa, men sen blir det säkert lite extra grejer också. Kul kul...



Blev bara så sugen på att lägga in en bild, så det fick bli en bild på en mycket saknad Tora. Kan inte fatta att det är snart 8 månader sen jag såg henne för sista gången. Hon kommer alltid att finnas i mitt hjärta. Älskad av alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0