Torsdag 16 december

Vad kul att det var så många som gillade att jag lagt ut bilder på lägenheten! Ni är varmt välkomna som ni skulle behöva övernatta i Umeå någon gång.

Idag har jag inte gjort mycket alls. Har suttit här och skrivit upp recepten på allt julgodis som jag tänkt bara. Måste skriva upp vad som ska inhandlas också. Jag tror att jag kommer baka 5 sorter, och det genomgående temat kommer vara choklad. Så min mamma kommer bli överlycklig skulle jag gissa på. När jag bakat och smakat kommer jag lägga upp recepten här så ni själva också kan testa på att baka om ni vill och har lust. Men gott blir det säkert.


Här är våra katter. Virus till vänster och Siri till höger.

Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Hihi, ja det brukar ju vara lite av problemet med katter och jul :) Men otroligt söta är dom iaf!

2010-12-16 @ 17:32:56
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Madde

Vilka söta missar

2010-12-16 @ 23:40:17
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0