Tisdag 7 december

Hejsan!

Idag har det varit jobb för min del. Mer än så har jag inte hunnit med idag. När Jonas kommer hem ska vi först hämta bilen som varit på lagning, och när vi kommer hem ska vi fixa lite mat. Jag tror att det blir flygande Jakob idag faktiskt. Riktigt gott måste jag säga! Och senare ikväll ska vi sitta framför datorn och heja på Modo som spelar ikväll. Men jag har ingen koll på vilka dom möter, men jag hoppas på vinst.

Jag ska försöka komma ihåg att knäppa kort på möblerna och mattorna vi köpte på Ikea i lördags. Vi skruvade ihop allt när vi kom hem i söndags, så det är läge att lägga upp bilder på dom nu. Men jag kan inte lova när det kommer upp bilder, men någon gång ska det hända.

Imorgon är det jobb som gäller igen, och torsdag-lördag är det skola och på söndag ska vi äta julbord med Jonas familj och hans mor- och farföräldrar. Det kommer bli riktigt gott, men dit är det några dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0