Tisdag 28 november

Hejsan!

Idag ställdes klockan på 07.30 för att åka till stan för att sminka min kompis Erika som skulle stå modell för mig med en islandshäst. Det blev en sotad look med en tuff hästsvans. När hon var klart åkte vi och en fotograf till Bjästa för att fota med Rut och Tindra. Det var två mycket fina hästar. Jag har inte sett någon bild än, men förhoppningsvis lyckades vi få någon bild som kan komma att publiceras i hästkalendern 2012. Men jag får vänta och se.

När fotograferingen var klar åkte vi tillbaka till stan och jag stannade till på Solgårdsgatan hos Jonas kompis för att planera nyår med dom. Vi tog en tur till ÖoB och till Ica Kvantum för att inhandla nyårsmiddagen som kommer bli en 3-rätters.

Nu ska jag vara social. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Erika

Japp, det är bara att hålla tummarna att bilerna blev ok ^^, säg till då du fått se bilderna! :)

2010-12-29 @ 11:20:56
URL: http://zomboni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0