Tisdag 14 december

Idag är det ett år sen morfars hjärta slutade slå. Jag kan inte riktigt förstå att det redan har gått ett år sen jag såg han ligga i sjukhussängen. Det såg ut som att han sov, han såg så rofylld ut.

Idag har jag inte gjort någonting alls. Fick veta av min chef att det är lugnt på hotellet nu, så jag kommer inte jobba förän efter nyår. Det känns riktigt tråkigt att sitta här hemma i två veckor utan att göra något speciellt. Den 23 december åker vi ner till Övik för att fira jul och nyår. Så det känns ju roligt, men just nu när jag bara ska vara hemma känns det väldigt länge dit. Jag kanske borde köpa hem grejer så jag kan baka julgodis på dagarna. För att sitta här framför datorn varje dag funkar ju inte. Man blir ju så uttråkad så det finns inte! 
Det är ju så typiskt. Jag bestämde mig för att knäppa kort på lägenheten för att lägga upp här, men såklart funkar det inte att lägga in bilderna på datorn! Måste kolla om Jonas vet vad felet är, annars måste vi väl lämna in den igen, och det vill jag verkligen inte. Vill ju ha en fungerande kamera på jul och nyår.

Ikväll ska jag och Jonas se på Toy Story 2. Hoppas den är lika bra som ettan.  

Kommentarer
Postat av: Erika

När ni sett färdigt tvåan rekommenderar jag varmt Toy Story 3 :) Vi såg den nyss och den var riktigt bra (Y)

2010-12-15 @ 19:27:20
URL: http://zomboni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0