Söndag 19 december

Idag lyser det fjärde ljuset. Nu är det inte många dagar kvar till julafton. På torsdag tar vi vårat pick och pack för att åka ner till Övik och fira jul och nyår där. Ska bli kul att komma hem och vara hemma så pass många dagar.

3D bion igår gick inte så bra. Dom fick inte filmen att fungera, så vi fick 2 biljetter var för att den inte fungerade. Så vi valde att se The Town, en riktigt bra film faktiskt. Ikväll ska vi göra ett nytt försök på 3D bio, det blir samma film som vi tänkte se igår. Hoppas det funkar ikväll!

Nu är det dax för mig att göra mig i ordning för snart ska vi ta en tur till stan för att köpa alla julklappar som är kvar. Jag tror jag vet vad jag ska köpa till alla. Jag hoppas att dom som får julklapparna blir nöjda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0