Pappa och Bodil på besök

Hej.

Imorse när jag kom till Husum fick jag frukost och när klockan var runt 11 tog vi bilen upp till Umeå. Vi åkte hem till mig och Jonas en sväng innan jag och pappa tog oss ut till Ersboda. Biltema, djurmagasinet och boom besöktes. När vi var klara där åkte vi till stan för att hämta Bodil och sen hem till oss igen. Efter lite kaffe (dock inte till mig) och skidåkning på tv tog vi bilen in till stan igen för att äta god mat på en kinesisk restaurang. Det var hur gott som helst, så nu är jag mätt och kommer vara det några timmar framöver. Efter maten sa jag hejdå till pappa och Bodil för det var dax för dom att bege sig hemåt mot Husum igen.

Vid 20.30 ska jag för första gången i mitt liv se en 3D-bio. Ska bli spännande att se. Filmen vi ska kolla på heter Tron Legacy, jag hoppas den är bra, för Jonas har fått välja (med lite hjälp av mig).

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0