Onsdag 8 december

Idag har jag jobbat. Men det visste alla mina 4-7 läsare redan tror jag. När jag kom hem plockade jag undan lite, för när Jonas kom hem var det dax att städa lägenheten. Det var ett tag sen sist, så det var skönt att få göra bort det. Så nu är det rent och fint inför helgen med massor av folk. Redan ikväll kommer en av mina klasskompisar som ska bo här hela helgen, och imorgon kommer eventuellt en till av mina klasskompisar och sover här en natt. Och på fredag kommer två av Jonas kompisar som ska stanna här till på söndag för det är någon konsert dom ska gå på. Men det är trevligt med fullt hus ibland. Ska bli spännande att se hur katterna tar allt folk. Hoppas dom inte är alltför rädda för främmande.

På tal om katterna, dom har snart blivit världens mysigaste. Och det är så kul att se när dom springer runt och leker med varandra. Jag tror dom leker tagen eller något, för dom springen som två idioter här i lägenheten ibland. När dom leker skulle jag kunna sitta och titta i flera timmar, det ser så roligt ut.

Jag glömde förresten att knäppa kort på hur det såg ut i vardagsrummet innan vi möblerade om, så ni som inte sett det kommer aldrig att få se det, men bilder på hur det ser ut kommer snart, jag ska göra mitt bästa för att komma ihåg att ta kort och lägga upp här. Det kan ju vara kul för någon att se, hoppas jag. Men det är svårt att veta vad ni läsare tycker eftersom jag aldrig får någon liten kommentar. Jag vet inte ens vilka ni är som läser...

Kommentarer
Postat av: Linnéa Sjökvist

Jag är trogen läsare Emelie :) Jag tycker verkligen det är jättekul att läsa om allt ni gör i Umeå, hur det går med utbildningen, jobbet och allt :) Vill dock se mer bilder ;) skulle vara kul att se hur ni bor till exempel

Hoppas allt är bra med dig och Jonas

<3

2010-12-09 @ 21:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0