Onsdag 22 december

Hejsan!

Idag ställde jag klockan på 09.30. Jag klev upp, åt frukost, gjorde mig i ordning, packade mina grejer inför dagen och sedan slappnade jag av en stund genom att sitta här vid datorn. Dagen skulle nämligen tillbringas på Makeover Studion. Jag fick ett samtal igår där dom frågade om jag hade tid och lust att jobba där idag, och eftersom jag ändå inte hade något annat för mig idag tackade jag JA. Jag fick sminka 6-7 kunder som sedan fotades och sen fick dom köpa bilderna. Dagen har varit riktigt rolig och jag är så glad att jag fick möjligheten att vara där. Som det lät på den ansvarige kommer jag få några samtal efter jul om dom skulle behöva min hjälp. Så det känns himla kul att dom var så pass nöjd med mig, och att dom kan tänka sig att ha mig där igen.

När jag kom hem och ätit middag gjorde jag och Jonas lite julgodis och sen blev det filmtittande. Jag är otroligt trött nu, tror jag skulle somna direkt om jag la mig i sängen nu, men jag ska försöka sitta uppe ett tag till.

Imorgon ska jag packa min väska, baka det sista godiset, packa godiset i burkar, packa katterna och när Jonas kommer hem ska han bara duscha, sen bär det av till Övik där vi ska vara fram till 2 januari.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gud vad roligt för dig vännen, det kommer att gå hur bra som helst! Ser fram emot att få se lite bilder! :) Saknar dig! <3

2010-12-23 @ 21:55:34
URL: http://liscious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0