Onsdag 1 december

Hej på er!

Igår var jag bara hemma och gjorde ingenting alls. När Jonas kom hem fick jag en välbehövlig ryggmassage, sen blev det middag och en promenad. När vi varit ute på en runda sökte vi igenom förådet efter lite adventspynt, men vi hittade inte allt vi sökte, så ikväll ska vi nog gå ner igen och söka lite bättre. Annars måste dom grejerna vara kvar i Övik. När klockan slog 19.00 var det dax för Modo att möta Skellefteå. Den matchen slutade riktigt bra, vinst till Modo.

Idag har jag jobbat. Ganska lugn dag, hoppas det blir lika lugnt torsdag och fredag. Ikväll har jag inte så mycket planerat, ska väl kika på efterlyst, mer än så vet jag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0