Måndag 6 december

Hej!

Igår vaknade jag och Jonas runt 11.40. Väldigt sent för att vara oss, men den sömnen behövdes verkligen. Under dagen hände det inte så mycket förän runt 17-tiden när vi fick en riktigt god middag i Husum. Det blev en köttbit med potatisgratäng. Och sen blev det tårta och några kakor. Mycket gott alltihopa!

Idag har jag jobbat. Det blev en lång dag med många rum idag. Men det gick ganska bra tillslut, speciellt när jag fick hjälp av en annan tjej som jobbar där. Ikväll blir det lugnt, ska kolla lite på tv, sen efter Svenska Hollywoodfruar är det dax att sova igen. För imorgon är det jobb som gäller. Och kudden som inhandlades på Ikea vad verkligen hur skön som helst. Jag är riktigt nöjd över mitt val av kudde, den är anpassad efter dom som sover på mage, och jag kan ju säga att den funkade riktigt bra. Jag sov som en stock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0