Måndag 13 december

Idag är det lucia. För mig har det inte hänt något speciellt idag. Jag har inte jobbat, och knappt gjort någonting här hemma.

Julbordet igår var mycket bra! Hur gott som helst och det fanns massvis att välja på. Efter julbordet följde Jonas släkt med hit en sväng för att dom skulle få se hur det ser ut här. När dom åkt hem bar det iväg en sväng på affären och när vi kom hem startade vi Toy Story. Vi har tänkt se tvåan och trean någon dag senare i veckan. Ettan var ganska bra faktiskt, har inte sett den sen jag var liten. Kommer inte riktigt ihåg hur många år jag var, men det var längesen i alla fall. Jag hoppas att dom andra två filmerna är minst lika bra.

Som det ser ut just nu verkar jag inte ska jobba något. Men det ändras fort. Rätt vad det är så ska jag jobba på onsdag. Ska höra med min chef imorgon hur hon tror att veckan ser ut.

Snart är det dax att heja på Modo igen. Så nu ska jag hälla upp lite julmust i ett glas och skala en clementin. Ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0