Lördag 4 december

Hejsan!

Imorse vid 9.00 var det dax att åka iväg till Ikea i Sundsvall. Det blev en mycket lyckad dag med bra inköp. Ett tvbord, en tvmöbel, mattor, spegel, lampa och lite annat som kan behövas. Jag är riktigt nöjd över köpen och längtar till imorgon när vi kommer hem och ska skruva ihop grejerna vi köpt. Men innan det bär av hem ska vi stanna till i Husum. Pappa fyllde som sagt år i torsdags, så imorgon bjuds det på middag och tårta. Det blir trevligt.

Jag funderar på att ta en tupplur snart, för senare inatt ska jag hämta Jonas och mamma efter att dom haft en utekväll med respektive vänner. Hoppas dom inte vill hem alltför sent, för jag vill bara gå och lägga mig i en skön säng och sova.

Hoppas ni har haft en trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0