Lördag 25 december

Hej på er!

Hoppas ni hade en trevlig dag igår. Jag spenderade min dag hos mamma fram till klockan 15.00 då jag åkte till Bergom för att fira jul med Jonas familj. Hos mamma öppnade jag två julklappar som innehöll jättefina örhängen och en jättefin ram som jag ska sätta fylla med familjekort.

Till middag blev det julmat och till efterrätt blev det en chokladtårta. Efter det öppnade vi julklappar. Jag fick en bok, ett recept på en Amerikansk paj av Lisa, mysiga tofflor, ett fotoalbum och några klappar var till både mig och Jonas och dom innehöll en tändare, duschmunstycke och något annat som jag inte kommer ihåg just nu.

Om någon timme ska vi iväg till mamma igen för att öppna några fler julklappar och senare i eftermiddag bär det av till Husum för att äta middag där och öppna någon julklapp där också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0