Fredag 31 december

Sista dagen på 2010. Jag måste få önska er ett gott nytt år.
Ni får ursäkta att jag inte skrivit i bloggen så mycket dessa dagar, men det händer ju inte så mycket så det finns inget att skriva.

Kan berätta att jag fått bilderna från hästfotograferingen. Det finns några bilder där som jag gillar skarpt!
Igår var jag och Erika till fotografen och blev fotade. Så det ska bli kul när dom bilderna kommer också. Hoppas det blev någon bra bild som jag kanske kan våga lägga upp här på bloggen.

Nu ska jag fixa mig inför kvällen och sen ska jag fixa mamma och Elin också. Dom vill ju vara nyårs fina dom också. Så jag hoppas dom blir nöjda.

Gott Nytt År. Nästa gång jag skriver här är det 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0