Fredag 17 december

Hejsan!

Idag har jag tänkt åka ner till Övik och sova där en natt. Jag tror att det blir mycket roligare än att vara hemma själv hela dagen och sen ikväll när Jonas ska på julbord så slipper jag vara hemma själv hela kvällen också. Så det blir bäst för mig att åka ner och hälsa på mamma. Jag tror vi ska bara pepparkakshus ikväll. Men innan jag åker hem till henne ska jag kanske förbi Statt en sväng och säga hej till mina gamla arbetskamrater. Jag vet ju inte om jag kommer jobba där mer, så jag känner att jag kan stanna till där med lite fika i alla fall. Tåget går inte förän 14.00, så jag ska väl sitta här vid datorn en stund innan jag packar mina grejer och tar bussen till stationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0